"Need Help?"

In jos

"Need Help?"

Mesaj  Vox la data de Dum Mar 30, 2008 10:53 pm

Exprimati-va nelamurirea! Smile
avatar
Vox
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 23
Data de înscriere : 30/03/2008
Varsta : 25
Localizare : Brasov

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  HoryBoy la data de Joi Iun 26, 2008 9:33 pm

Tyrant Dragon
Monster Card Fire , Level 8 , Dragon/ Effect , ATK 2900 / DEF 2500
When there is a monster on your opponent's side of the field after the first attack of your Battle Phase, this monster can attack once again during the same Battle Phase. In addition, negate the effect of a Trap Card that specifically designates this card as a target and destroy it. If this monster is Special Summoned from the Graveyard, you must offer 1 Dragon-Type monster on your side of the field as a Tribute.
Intrebare-Daca sacrific 2 monstri de pe teren si il chem pe tyrant dragon, si adversarul meu activeaza Trap Hole, Tyrant Dragon e distrus, sau Trap Hole e distrusa si Tyrant Dragon ramane pe teren?
avatar
HoryBoy
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 6
Data de înscriere : 26/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  Axx la data de Joi Iun 26, 2008 11:07 pm

Tyrant Dragon e distrus
avatar
Axx
Moderator
Moderator

Mesaje : 62
Data de înscriere : 03/04/2008
Varsta : 26
Localizare : In the Hell

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  HoryBoy la data de Vin Iun 27, 2008 9:22 am

Bun, dar atunci cand cartea capcana activata impotriva lui Tyrand Dragon e distrusa?
avatar
HoryBoy
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 6
Data de înscriere : 26/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  DraStiK la data de Vin Iun 27, 2008 9:30 am

Axx a scris:Tyrant Dragon e distrus

scuze ca te contrazic dar trap hole FACE TARGET, spre deosebire de bottomless trap hole care nu face target pentru ca are posibilitatea sa distruga mai multi msntrii deodata

trap hole nu poate omori decat UNUL si astfel face target si atunci trap hole e negata si tyrant dragon nu moare
avatar
DraStiK
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 10
Data de înscriere : 23/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  HoryBoy la data de Vin Iun 27, 2008 9:34 am

aha, deci cartile astea kre au efect asupra a mai multi monstri nu fac target, si cele care au efect asupra unui singur monstru fac target.Am inteles, ms.
avatar
HoryBoy
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 6
Data de înscriere : 26/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  DraStiK la data de Vin Iun 27, 2008 11:07 am

HoryBoy a scris:aha, deci cartile astea kre au efect asupra a mai multi monstri nu fac target, si cele care au efect asupra unui singur monstru fac target.Am inteles, ms.

in princpila asa este

dar sunt si unele lucruri care trebuie itnelese

de exemplu trap hole face target pentru k afecteaza un singur msontru si doar acela care il cheama, dar fissure sau smashing ground ele chiar daca afecteaza un singur msontru NU FAC target pentru k afecteaza mosntrii cu atk cel mai mic respectiv def cel mai mare si nu are target perfect stabilit Smile

oricum sper sa itnelegi Very Happy
avatar
DraStiK
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 10
Data de înscriere : 23/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  HoryBoy la data de Vin Iun 27, 2008 11:25 am

Da am inteles, ms.
avatar
HoryBoy
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 6
Data de înscriere : 26/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  Bloodspine la data de Dum Iun 29, 2008 12:45 am

Doar ca sa fiu sigur am doua intrebari : Advanced Ritual Art si Lycanthrope. Daca la Advanced Ritual art scrie "Select 1 Ritual Monster in your hand. Send Normal Monsters from your Deck to the Graveyard whose total Levels are equal to that Ritual Monster's. Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si il am pe Lycanthrope in mana inseamna k il pot chema pe lychanthrope din mana sau ca mai am nevoie de unu din deck? Question asa si k o adoua intrebare pai aici se face o contradictie : "Select 1 Ritual Monster in your hand. blah blah blah... .Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si la lycanthrope sau la orice ritual scrie "This card can only be Ritual Summoned with the Ritual Spell Card, "Synthesis Spell"." ceea ce e cam ciudat silent Neutral scratch scratch scratch


Ultima editare efectuata de catre Bloodspine in Dum Iun 29, 2008 3:04 pm, editata de 1 ori
avatar
Bloodspine
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 11
Data de înscriere : 22/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  DraStiK la data de Dum Iun 29, 2008 7:50 am

Bloodspine a scris:Doar ca sa fiu sigur am doua intrebari : Advanced Ritual Art si Lycanthrope. Daca la Advanced Ritual art scrie "Select 1 Ritual Monster in your hand. Send Normal Monsters from your Deck to the Graveyard whose total Levels are equal to that Ritual Monster's. Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si il am pe Lycanthrope in mana inseamna k il pot chema pe lychanthrope din mana sau ca mai am nevoie de unu din deck? Question asa si k o adoua intrebare pai aici se face o contradictie : "Select 1 Ritual Monster in your hand. blah blah blah... .Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si la lycanthrope sau la orice ritual scrie "This card can only be Ritual Summoned with the Ritual Spell Card, "Synthesis Spell"." ceea ce e cam ciudat silent Neutral scratch scratch scratch

ok
in primul rand orice ritual mosnter poate fi ritual summoned doar cu spelul lui plus mosntrii de tribut din mana sau de pe teren care sa aiba lvl insumate mai mare sau egal cu cel al mosntrului de ritual

acuma sunt carti care ignora summon conditions precum level modulation, level up, level down,rainbow gravity, etc. care isi aplica efectele asupra unor carti pe care normal nu s-ar putea aplica

la fel e si cu advanced ritual art -> cu ajutorul ei poti chema un msontru ritual din mana dand ca tribut mosntrii normali din deck cu level mai mare sau egal decat cel al mosntrului ritual

deci daca ai lycantrope in mana care e de lvl 6 si mai ai si advanced ritual art poti activa advanced ritual art si sa dai din deck un summoned skull de exemplu care e tot level 6 si e normal msonter si sa chemi lycantrope (nu ai nevoie de syntetis spell sau de alt lycantrope in deck)
avatar
DraStiK
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 10
Data de înscriere : 23/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  Bloodspine la data de Dum Iun 29, 2008 3:02 pm

DraStiK a scris:
Bloodspine a scris:Doar ca sa fiu sigur am doua intrebari : Advanced Ritual Art si Lycanthrope. Daca la Advanced Ritual art scrie "Select 1 Ritual Monster in your hand. Send Normal Monsters from your Deck to the Graveyard whose total Levels are equal to that Ritual Monster's. Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si il am pe Lycanthrope in mana inseamna k il pot chema pe lychanthrope din mana sau ca mai am nevoie de unu din deck? Question asa si k o adoua intrebare pai aici se face o contradictie : "Select 1 Ritual Monster in your hand. blah blah blah... .Ritual Summon a card with the name of the selected Ritual Monster from your hand." si la lycanthrope sau la orice ritual scrie "This card can only be Ritual Summoned with the Ritual Spell Card, "Synthesis Spell"." ceea ce e cam ciudat silent Neutral scratch scratch scratch

ok
in primul rand orice ritual mosnter poate fi ritual summoned doar cu spelul lui plus mosntrii de tribut din mana sau de pe teren care sa aiba lvl insumate mai mare sau egal cu cel al mosntrului de ritual

acuma sunt carti care ignora summon conditions precum level modulation, level up, level down,rainbow gravity, etc. care isi aplica efectele asupra unor carti pe care normal nu s-ar putea aplica

la fel e si cu advanced ritual art -> cu ajutorul ei poti chema un msontru ritual din mana dand ca tribut mosntrii normali din deck cu level mai mare sau egal decat cel al mosntrului ritual

deci daca ai lycantrope in mana care e de lvl 6 si mai ai si advanced ritual art poti activa advanced ritual art si sa dai din deck un summoned skull de exemplu care e tot level 6 si e normal msonter si sa chemi lycantrope (nu ai nevoie de syntetis spell sau de alt lycantrope in deck)
oki ms mult Very Happy
avatar
Bloodspine
Duelist Incepator
Duelist Incepator

Mesaje : 11
Data de înscriere : 22/06/2008
Varsta : 23
Localizare : Alba Iulia

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: "Need Help?"

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum